Re: [OT] levoruká myš

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 7 18:14:04 CET 2023

Já jsem přeškolený levák. Když jsem chodil v letech 59/60 do první třídy v
Jeseníku, starší paní učitelka nějaké leváctví neuznávala. Prostě mě přes
můj odpor naučila psát pravou.  Na pololetním vysvědčení jsem kvůli tomu
měl trojku. Samozřejmě kvalita toho mého psaní přetrvala do dneška. Když
jsem na gymlu napsal první diktát, profesor na češtinu mě posílal zpět do
první třídy , aby mě naučili psát.  Na VŠ to mělo výhodu, nikdo si ode mne
nepůjčoval k opsání poznámky z přednášek, na kterých chyběl.  Pak v práci
jsem musel jako jediný kapitoly do výzkumných zpráv chodit
sekretářce diktovat při přepisu na blány, odmítala po mě číst.
Zachránily mě až počítače, když jsem si všechno už napsal sám.
Jinak všechno dělám levou, myš mám standardní, ovládám ji ukazováčkem a
prostředníčkem levé ruky.  Pájet umím oběma rukama, případně i přehodím
pinzetu a pájku , když je to potřeba.  Když jsem nějakou dobu externě učil
na průmyslovce, na tabuli jsem, psal tiskacími písmeny levou.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW