Re: [OT] levoruká myš

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 6 14:09:26 CET 2023

Táta to míval podobně - byl pravák, ale spoustu času trávil v Excelu. Časem
přišel na to, že je pro něj pohodlnější myšovat levou a současně pravou na
numerice bouchat čísla. Docela to dávalo smysl.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Hamouz" <konfery.tomas.hamouz na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: pátek 6. ledna 2023 13:43
Předmět: Re: [OT] levoruká myš

Sice jsem pravák, ale kdysi mě kamarád přesvědčil, že myš se ovládá
levou a klávesnice pravou. Takže dominantně používám myš levačkou a jen
když něco dlouhého čtu a roluju myší, občas přehodím myš doprava.

Doporučuju se to naučit a nepřehazovat tlačítka. Při učení se levačkou se
stejně musí mozek naučit nové ovládání a je pak úplně jedno který prst
se použije pro hlavní a který pro vedlejší funkci.

Tomáš