[OT] upgrade win7->win10

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 5 21:58:08 CET 2023

To takhle nemůžeš říci. Můj domácí počítač, na kterém mastím plošňáky a
programuji se od toho z odkazu liší tím, že má jen dvě core místo 4, má
horší displej a má rotační disk místo SSD.
Teď si připadám méněcenej.

Ne reálně - pro důchodce na čtení iděsu a posílání si obrázků s
ostatními důchodci mi to přijde velmi dobré. Oni mají čas.