[OT] upgrade win7->win10

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 5 14:50:18 CET 2023

Asi s křížkem po funuse, ale ještě v pondělí jsem pro mého tátu a pro
mou tetu kupoval novej počítač za cenu licence:
https://www.alza.cz/umax-visionbook-n15g-plus-d6684087.htm

Kupodivu funguje velni dobře, dá se rovnou upgradnout na Win11 a je na
to 2 roky záruka. Má to překvapivě dobrý displej. Jinak je to
pochopitelně celoplast.
Zajímavé na tom je, že je to "Designed in Praha". Pochopitelně to dobré
fungování je v rámci své cenové kategorie. Je v tom celeron procesor a
jen 4GB ram, ale pro důchodce na čtení iděsu je to celé zlaté.