Re: Doporučte USB over ethernet

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 5 14:02:08 CET 2023

Tak funguje, dosažené tychlosti jsou 100-270 Mbit v součtu, pro jedno
zařízení dosaženo max asi 220.
Sice do 480 pořád daleko, ale většina konkurence uvádí 12, případně
nauvádí nic, ale má 100 eth.

Je k tomu hezkej program, zařízení zobrazuje s popiskama, jak se objeví
ve správci zařízení.
Funguje to na první zapojení, umí DHCP i autoIP.

Vtipný je, že kolega ho na svém PC měl z nějakých dávných dob, měl
nastaveno spouštět při startu a automaticky connectit. Takže mi běžně
sebral připojenou věc, dřív než jsem kliknul na connect. Ten program pak
umožňuje poslat dotaz, kdy se na conneclém počítači objeví okýnko s
dotazem, zda udělat disconnect. On na to ale neklikal, protože se bál,
že je to ňákej virus:-)

PH