[OT] upgrade win7->win10

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 12:41:36 CET 2023

Řekl bych, že ty servery MS vědí kolikátého je :-).

Neřešte to a prostě upgrajdujte. Legalita se prokazuje tím, že Vám
Windows neřve že máte nelegální SW. V Nastavení - Aktualizace a
zabezpečení - Aktivace musíte vidět že je PC licencován digitální
licencí. Kdyby opravdu přišlo na nějaké prokazování ukážete doklad o
nákupu W7. Ale moc nevěřím že by to až tak daleko došlo.

     Martin.