[OT] upgrade win7->win10

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 12:31:00 CET 2023

Přesně tak. Ale ty ovladače u starých HP tiskáren jsem oblbnul tak, že
jsem vzal disk z PC ve kterém ta tiskárna ještě fungovala a připojil ho
externě. Při instalaci tiskárny jsem vybral načíst ovladač z disku a
nechal jsem ho prohledat ten externí disk. Ovladač si to načetlo a
tiskárna zase funguje. Někde bych i našel ve kterém adresáři ve Windows
jsou ty ovladače schované.

     Martin.