Re: SMD LDO 3.3V s chladičem na GND

Čtvrtek Leden 5 10:44:05 CET 2023

Ja jsem pouzil AP7361C-33, je stejne jako 1117 do 1A, spickove 1.5, ale ma vyrazne
mensi drop (pisou 0.34V na 1A vs 1.1V na 0.8A), takze z jedne 18650 se ty 3.3V daji delat
dele a taky to tim padem nejspis bude topit podobne mene :-)

Akorat bacha, delaji varianty s ruzne zamichanym pinoutem.

https://www.diodes.com/part/view/AP7361C

D.O.