[OT] upgrade win7->win10

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Leden 5 09:15:14 CET 2023

Vedeli by ste mi prosím priblížiť ako ten upgrade prebieha? To je nejaká
šanca, že sa niečo zo starého software zachová?
Potrebujem prejsť z W7 na W10 kvôli jednému prístroju a novšiemu MS
Excelu na Thinkpade T520 i7 8GB RAM. Doteraz som uvažoval nad zmazaním
starého a novou inštaláciou. Ak by to šlo jednoduchšie, bol by som rád.
IK

Dňa 5. 1. 2023 o 8:49 Martin Hanek napísal(a):