Re: OT: doporučte zigbee hub

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Středa Leden 4 18:01:30 CET 2023

mám conbee2 od Dresden electronic. Je to USB, mám ho asi
druhým-třetím(?) rokem, v zásadě jsem s ním spokojen.
https://phoscon.de/en/conbee2/

Samovolného zamrzání jsem si po dobu provozu snad nevšimnul..

Mám ho v turrisu Omnia v LXC kontejneru s tím jejich výchozím software,
na který se připojuju s home assistantem.

JD