Re: 3D kvíz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 3 18:07:09 CET 2023

Přemýšlel jsem, jestli nepůjde trochu přinafouknout PETka. Že bych ji
mírně nafouk kompresorem a pak zkusil nahřívat fénem, nebo zapalovačem.

A nebo gůglit průhlednou polokouli:
https://www.e-vytvarka.cz/plastove-koule/plastova-polokoule-pr--180-mm/
Od 12 Kč, to vypadá líp:-)

Případně plexisklo koule:
https://shop.panlux.cz/cz/klasicka/1276-koule-20cm-kourova-8595216611635.html
Dražší, ale zas je to víc než polokoule.

Asi nebude problém něco najít:-)

PH