Invertor IT-PS1 Pro

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Leden 3 17:15:55 CET 2023

Dovolím si tedy malou přílohu.
Vlevo dole je tlačítko, nad ním stabilizátor 78L05, vpravo od tlačítka
je bzučák. Vpravo nahoře je v SO08 driver ID7S210AD. Čtyři diody nahoře
jsou usměrnovač pro pomocné vinutí jednoho z traf. Tranzistor pod
elektrolyty spíná ventilátory. Neznámý je obvod v pouzdru SO16. Jeho
vývody 8 a 9 jsou přes odpory přivedeny na vstupy driveru. Modul je do
hlavní výkonové desky zapuštěn kolmo do vyfrézované drážky a zapájen. Na
modulu je číslo 11884 (mohlo by být i 11664).

Díky EH