Re: OT Divná velikost torx/inbus?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 3 10:22:35 CET 2023

podle moji prakticke zkusennosti u techto typu sroubu, se muze jednat o
bezny jev, takzvanou "cinskou s..č.u". slusneneji to nejde.
to mluvim o nakupu sroubu u nas ruzne v e-shopech a nedejboze na nejakem
chinskem vyrobku. jestli je to ta kolobezka, tak na 99% :-).
pokud chci mit trochu jistotu, tak koupit "znackovej" sroub, coz se dela
spatne. min. treba v TME bossard. bezne e-shopy znacku moc neuvadeji.
jen perlicka na zaver. protoze od bossardu potrebuji dost casto nejakou
exotiku, se specialni hlavou, nebo vrut primo pro plast, coz treba TME
porad bezne nema, tak jsem oslovil zastoupeni bossard u nas, kdyz maji
na webu e-shop(samo jako ico/dic). ty me v obchodnim "prolustrovali" a
odeslali me s moji poptavkou u nich nakupovat do nejake firmy v brne,
kde samozrejme zadny e-shop nemaji a ja nebudu posilat "papirovou"
poptavku na kazdou vec co potrebuji obratem objednat.
celkem v oblasti spojovaku bida.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65