Proudova sonda

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Leden 2 22:46:58 CET 2023

Kde je na tom grafu proud?

Upozornuji na dve veci:
a) ta sonda ma sipku, zalezi, jak je otocena
b) ziju v tom, ze pro vypocet vykonu cinneho a zdanliveho je potreba
znat fazovy rozdil mezi proudem a napetim - proto je treba merit oboje
"na stejne fazi", ve vasem pripade za tim stridacem, jinak bude ucinik
nesmysl a celkovy vypocet nesmysl.

Ale treba se uplne pletu, skoly nemam.
J.