Re: Nacvakávací proudová sonda

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Leden 2 13:50:42 CET 2023

Ono to mereni na kabelu je ale +/- autobus.
Jen par drobnosti:
Musi se to zkalibrovat, teplotni soucinitel Cu je radove o 3 rady vetsi nez
u manganinu, takze nerovnomernost chlazeni udela sve, provedeni kelvinovy
odbocky a neco dalsiho by se urcite jeste naslo.

A prosim o opravu preklepu.
Dan zabudol vo vete na jedno pismenko - t. :-)

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.