Re: Nacvakávací proudová sonda

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 2 13:02:16 CET 2023

>Spatne som si teraz pozrel datasheety senzorov, ktore som vtedy kupil,
>poznamka, strucna, bola len u jedneho z troch. Ked uz som vedel co
>hladat, tak som to tam okamzite videl. Klasika.

Hm.

Nahodne som pozrel par datasheetov a fakt.

Je pravda, ze moje povodne tvrdenie vychadzalo tiez len z citania jedneho
datasheetu pred mnohymi rokmi... a akosi som nadobudol dojem ze predsa ak
je princip magneticky, tak uplne prva otazka uzivatela je, ze ako sa to
vysporiada s externymi magnetickymi polami, a teda odpoved bude tiez
pomerne prominentne prezentovana v tom DS prip. inej doprovodnej
literature t.j. AN.

>U mna to tiez vyustilo viacmenej do softwaroveho riesenia. Namiesto
>lepenia externych senzorov som pouzil co tam uz bolo (bocnik),

S bocnikom je vo vseobecnosti problem galvanickeho neoddelenia t.j. ze je
na nejakom potenciali ktory pre meranie obvykle nie je dobry. Plus ubytok.
No a aj to, ako to je aj tu, poziadavka merania bez mechanickeho
prerusenia vodica. Myslim v normalnych pripadoch - bezni uzivatelia
nepotrebuju riesit kilowattove straty na bocniku ani potrebu mat papiere
od zeriavu kvoli montazi.

Vsetko je to riesitelne, ale asi neexistuje jedno univerzalne, instantne,
dokonale riesenie.

wek