TTS

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 28 22:13:27 CET 2023

Tak jsem nakonec zprovoznil epos od AV ČR.
https://sourceforge.net/projects/epos/
Ten odkaz sem dávám úmyslně, i když to asi taky brzy zmizí jako zmizely
oficiální stránky (resp. odkazy z nich). Dřív se to používalo zřejmě v
ústředně Asterisk, tam už to nahradil gůgl. Je to fakt dost kvalitní,
skoro jakoby to mluvila ženská. Možná by stálo za to nechat takhle
namluvit pár vtipů. Když to pak vyprávíte beze změny intonace, musí to
být velká sranda.
Je to klient/server, takže na domácí kuňkání v esp32 docela vhodné. A
pokud to spustíte na malině jako 32-bit server aplikaci, půjde to
přeložit beze změn. Když jsem koukal do zdrojáků, tak asi páni akademici
neznali typ size_t (resp. ssize_t), protože vše co bylo nutné udělat
bylo změnit všude přetypování (int) na (ssize_t) aby to jelo na 64-bit.
Ale jsou tam konstrukce se kterými moderní překladač (clang) hodně
nesouhlasí, prostě chybí údržba.
Pokud by měl někdo zájem, patch můžu poskytnout.

Mrazík