Re: Parametry male desticky s MCU.

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Únor 28 09:06:22 CET 2023

Třeba MB v PC nebo NTB signalizují chyby tímto způsobem.

Už jsem se setkal i s tím, že bylo potřeba na stroj dodatečně udělat nastavování parametrů. K dispozici byla jen podsvětlená STOP a START tlačítka. Stiskem STOP při zapnutí napájení se spustil servisní režim. Stiskem STOP se pak listovalo v parametrech a vyblikala se aktuální hodnota. Stiskem START se inkrementovala hodnota. (Možná se dlouhým stiskem dekrementovala.) Dlouhý blik odpovídal 5, krátký 1. Pro cca 5 parametrů s hodnotami do 15 to bylo celkem dobře použitelné.
> Od: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 28.02.2023 08:50
> Předmět: Re: Parametry male desticky s MCU.

Taky jsem se s tim setkal, vetsinou hlaseni chyb kombinaci dlouhych a
 kratkych bliknuti.

 Martin Hanek