Parametry male desticky s MCU.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 27 20:46:57 CET 2023

Mně se na tom líbí právě to, že je to ze základních součástek, které
kdykoli najdu v šuplíku.
Dá se to postavit maličké i na jednostrance, cena součástek bude snad do
5 Kč.
Takže by se to dalo automaticky strčit do každé konstrukce, jenom jako
přílepek k Power LEDce, které stejně na každém zařízení je.
Píšu úsporně a nepoužívám prakticky žádné knihovny. Takže můj firmware
jen velmi výjimečně překročí třeba 20 kByte.
A i to by se v nejhorším při 1200 bps dalo za nějaké 3 minuty přenést.
Hlavní uplatnění by ale bylo při nastavování parametrů.
Takže by to chtělo udělat malý modul s nějakým USB/serial chipem a tímto
interface, připojitelný přes USB třeba i k mobilu.

PL