Re: EPIS microcomputer - co s ním?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 27 20:10:44 CET 2023

Podle mě to není řídicí počítač, ale I/O modul, připojitelný po CANbusu.
Takže to k tomu chce nějaký procesor, který to po tom CANbusu bude úkolovat.
Namátkou ESP32-S2, STM32F103 (známý Blue-pill) nebo jakýkoli vyšší třeba
STM32F4, případně PC s převodníkem USB/CAN a podobně.
Profi převodníky USB/CAN jsou poměrně drahé (jako skoro všechno kolem
CANu, včetně té Vaší desky). Ale dá se celkem levně postavit, třeba s
procesorem STM32F042 nebo 072 (několik jsem jich stavěl).
Tyhle procesory teď byly dlouho nedostupné. Ale v poslední době se už
zase začaly objevovat třeba v TME.

PL