Re: TTS

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Únor 27 19:01:28 CET 2023

zdravím,
já Vám nepomohu, ale určitě bych uvítal, kdybyste se k něčemu dopracoval, pokud je to myšleno, jako něco co poběží třeba na stm32, na jedné straně RXD a na druhé DACout, PWMout, nebo něco takového..
před nějakou dobou mi kolega předváděl tu verzi "kecálek" pro 51, ale já tomu teda moc nerozuměl a měl jsem pocit, že on jo jen díky tomu, že ví co to má říkat...  tak kdyby to bylo o chlup lepší, děti na naší letní dětské univerzitě by to určitě ocenily :-)
v.

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 27.02.2023 17:21
> Předmět: Re: TTS

To už jsem také zjistil. Talkie jsem také našel, ale nějak jsem to
 upozadil, protože chci toho Hawkinga naučit česky. Díky za tip.
 Ještě chvíli se budu snažit držet toho espeak, už mi to jde přeložit a
 fakt to mluví.
 Zkoušel jsem festival, flite, to by asi fungovalo, ale je to moc velké.
 Asi dobrý by byl epos od AV ČR, ale je mrtvý a fork co jde přeložit
 nefunguje. Je to také moloch.
 Pak jsem zkoušel nějaké tts pro arduino, ale má jiný formát fonémů, to
 se mi nechce studovat. Možná to talkie by šlo naučit česky, ale chtělo
 by to nějakou zkušenost. A je zřejmé, že to zatím nikdo moc nezkoušel.
 Holt je nás málo.

 Mrazík