Parametry male desticky s MCU.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 27 16:05:35 CET 2023

U mě se to nechytlo proto, že jsem o tom nevěděl.
Připadá mi to jako celkem geniální nápad.
U moderních MCU (jiné už dneska nepoužívám) je většinou UARTů víc, tak
ani nevadí, kdyby se jeden z nich dedikoval jen pro tohle.
Určitě si to zkusím postavit.

Možná by nebylo špatné na Tx dát ještě další tranzistor a pustit do
LEDky vyšší proud. A tím taky potlačit omezení, že výstup Tx musí umět
vysoký proud.

Díky za tip.
PL

PS. Dám sem ještě znovu ten odkaz, ve Vašem postu už nebyl.
http://mcu.cz/news.php?extend.3466.22