OT prakticke nasledky toho geoip

wek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 27 14:50:29 CET 2023

Tie Cechy mi v Galante vnucuju uz niekolko mesiacov.

Ako vravim, je to totalne zbytocna hlupost, ktoru normalna firma zahodi. Uvidime co sa udeje.

Ked som ludom z ich nemenovanej slovenskej konkurencie vysvetloval, ze je kontraproduktivne prerabat webstranku tak, ze sa tam pridavaju tie moderne javascriptoidne chujoviny, lebo to len prekaza a ich zakaznici su technici, tak na mna pozerali akoby som spadol z marsu (s vynimkou jedneho, ktory mi povedal, ze to iste hovoria mnohi mali zakaznici, a tiez ze uz z tej firmy je na odchode). Ked som to iste pred par tyzdnami napisal tipkovi z ST (on sa spytal ze preco si myslim ze je ich web zly), tak sa odvtedy so mnou ani nebavil.

wek