Parametry male desticky s MCU.

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Únor 27 14:41:56 CET 2023

Dne 27.2.2023 v 14:14 Jindroush napsal(a):

> Jo, je to 3292A, ale predchozi verze A102, s nepodsvicenymi displejem velikosti
> postovni znamky.
>
> Vy uz jste jim nadaval driv, ze to vite? :-)

1) Mno, uz jsem mel tu moznost ho nastavovat u zakaznika. A to byl ten pripad,
    kdy si vzdy pripomenu komiks ze 7-ky pionyru, kde v bubline byly hieroglyfy
    misto vyjmenovanych slov.
2) Pred mnoha lety jsme tehdy chteli pro vlastni potrebu pouzit krabicku a LCD.
    Takze probihala nejaka jednani. A zbytek by byl na pokec u piva, nez na
    verejne dostupne forum.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.