OT prakticke nasledky toho geoip

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Únor 27 13:24:19 CET 2023

Ahoj Jano,

dnes o 10:00 som mal stretnutie so zastupcom TME na elektrofakulte v
Bratislave. Ked sme si otvorili ich stranku, ja cez fakultnu siet tak ma
to hodilo na rakusku stranku. On cez laptop pripojeny cez mobil a jeho
zamestnanecky ucet. Tiez ho to hodilo na rakusku stranku.

Skor si myslim, ze im tam dnes nieco nie uplne optimalne fungovalo :-)

b.