senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 27 10:08:33 CET 2023

Já jsem to upozornění našel náhodou u popisu jiného teploměru na Ali,
když jsem pátral, proč mi to nejde.
Co se týká aplikace "Mi Home", já mám pouze jednu, myslím evropskou,
oficiálně staženou od Google. Ale tím jak jí přepnu location, tak se
chová jinak (s něčím nekomunikuje) a vzhledově tváří jinak.
Tento firmware: https://github.com/pvvx/ATC_MiThermometer
podporuje ty malé teploměry (ty s LCD jsem zkoušel, na e-ink MHO-C401
čekám), ty obdélníkové budíky tam ale nejsou.

Martin Hanek