Odroid C4

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Únor 27 08:36:21 CET 2023

Můžete se podělit s tím, jak u Orange odpojujete to HDMI? To je softwarová záležitost nebo jste nějak modifikoval HW desky?

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, February 27, 2023 12:02 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Odroid C4

Co to znamená, že má softwarově dělanou síťovku?
A o kterém modelu to mluvíte?
RPi 4 má SoC Broadcom BCM2711, který má na chipu MAC síťovky 1 Gbps.
Odroid C4 má SoC Amlogic S905X3, a na chipu má rovněž MAC síťovky 1 Gbps.

Za mě: pokud pro nějakou desku existuje Armbian a deska má dost paměti, tak jsou dobře použitelné snad všechny.

Mám různého ovoce doma dost. Nejvíc OrangePi, díky tipu tady na konferenci od pana Kuby (za který dodatečně znovu děkuji).
Ty Orange jsem už nasadil kde všude, a k maximální spokojenosti.
Zero si na 5V vezme cca 150mA, One s odpojeným HDMI cca 170mA (s HDMI 230mA). Takže nemám trauma z toho nechat jich běžet víc a furt.
Docker tady rozhodně nepoužívám.

PL