OT zemepisne rozlozenie casti ucastnikov hw-list

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 26 21:42:32 CET 2023

Já možná budu ten Lipskej hřbitov. Máme Lipsku velkej barák. Naše
interní síť má nějakou zvláštní logiku (asi se radí s chatGPT), podle
které do internetu vypadáváme na různých místech. Nejhorší je, když jsem
Francie, to pak spoustu služeb (třeba wiki) odmlouvá, že HDP státu je
mnohem větší, než počet sponzorských darů.
Takže pokud jsem kliknul v práci, mohl jsem udělat vlaječku náhodně v
celé evropě.