Odroid C4

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Neděle Únor 26 17:57:11 CET 2023

Já mám XU4 a C2

Ten linux je v jejich pripade trochu loterie.

XU4 mam na vpn server s wireguardem a tam jsem to nemusel resit. Vse vice mene standard.

Puvodne jsem tam chtel taky dat docker, ale nakonec to mam vsechno primo na system.

Na docker mam vetsi stroj.

Predtim jsem ho mel jako TVHeadent server a to byl porod to rozhochodit tam jsem kompiloval i jadro a dost to bolelo 😊

Ta C2 mam jako media center a tam pouzivam CoreElec a v pohode, ale nechtel jsem po tom nic moc extra.

Nikdy jsem to neprovozoval na nicem mensim nez 16 resp 32GB a zvlast s tim dockerem bych to asi ani nezkousel. Tam zalezi strasne moc na tom na cem ten image je zalozenej.

Ona to taky bude spis otazka pameti. Proto jsem nakonec docker na tehle malejch potvorach nepouzil. Vse jsem nacpal na jeden vetsi server a mam druhy zalozni.

S tim jadrem – treba wireguardem tam jeste neni soucasti jadra. Ne ze by to neslo provozovat, sam to tak mam bez vetsich problemu.

Pouzivam jen eMMC pripadne USB3 Flash. Na RPI mam ty high endurance SD karty a bez problem, predtim mi to nejakou tu no name sezralo asi za pul roku.

Nevim jestli to C4 umi, to se mi ted nechce hledat, ale mam par hracek na PXE boot – vestinou jako media centra. Taky muzete na eMMC mit jen voot a na SD zbytek, nebo rovnou boot z SD

J.V.