EPIS microcomputer - co s ním?

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Neděle Únor 26 15:52:11 CET 2023

Zdravíčko kolezi.
Z jednoho automatického jezdítka jsem před jeho poslední cestou vypreparoval mimo jiné jakýsi řídící počítač EPIS MICROCOMPUTER XIO - CAN 102. Je takový úhledný, malý...
Koukám že na různých bazarech se nabízí za dost vysoké ceny (stovky USD).
XIO-CAN 102 epis microcomputer. | eBay<https://www.ebay.co.uk/itm/154474133528?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=710-53481-19255-0&campid=5338722076&customid=&toolid=10050>
Dá se k tomu najít i 38 stránkový DS
Datenblattvorlage (epis.de)<https://www.epis.de/fileadmin/media/produkte/kompaktsteuerungen/Datenblaetter/10849802.pdf>
Který jsem ale nestudoval podrobně.

Ale můj dotaz zní - dá se to nějak ovládnout člověkem, který je nepolíbený jakýmkoliv programovacím jazykem kromě Asm pro PICy?
Kdyby k tomu bylo nějaké klikací prostředí nebo nějaká grafická forma SPS, pouvažoval bych nad uplatněním.  Znáte to někdo?
Jinak pokud to neuplatním, asi bych to nabídl někomu, kdo to využije.

Kručinský