OT zemepisne rozlozenie casti ucastnikov hw-list

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Únor 26 00:04:47 CET 2023

Zda sa ze tu je tych lokacnych sluzieb viac pohromade
https://www.iplocation.net/ip-lookup

Zobral som jednu nahodnu IP a pre tu jednu IP vypadol tento rozptyl lokacie:
http://efton.sk/tmp/map2.html

Takze ten cintorin v Lipsku mi pripada este ako pomerne dobra trefa.

wek