OT zemepisne rozlozenie casti ucastnikov hw-list

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 25 23:14:17 CET 2023

Pouzil som toto:
https://geoiplookup.net/
takze ak viete svoju IP adresu, tak si mozete vyskusat, ze kam vas to hodi.
Pripadne mi napiste priamo.

Ucastnik uprostred rieky Moskva je ten yandex bot, samozrejme.

wek