Re: [OT] Kvízové soubory

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 25 12:00:10 CET 2023

Jsi nekoukal do toho odkazu? U nás se Hus také pod Orthographia Bohemica
taky nepodepsal. Jeho autorství bylo stanoveno vyšetřováním.
Proto je hezké, že některé prameny to dílo popisují jako:
"anonymní latinský spis napsaný Janem Husem sjednocující český pravopis"

Takže u nás máme jen lepší vyšetřovací komisi (ve složení František
Palacký), která jej identifikovala.

Pro tebe by ještě mohlo být užitečné, že kde vy máte mäkčeň a dĺžeň, tak
Hus definoval "nabodeníčko krátké" (mäkčeň) a "nabodeníčko dlouhé"
(dĺžeň). Ale do spisu to nenapsal, takže se to považuje za definici omylem.

Není to hezké si do seznamu publikační činnosti uvádět "nedatované
anonymní dílo"?