Re: Kvízové soubory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 25 10:20:02 CET 2023

S tím Excelem je to vtipný. Nikdy by mě nenapadlo, že MS produkt bude
fungovat složitějc než open source. Když v Libre Office otevřu CSV,
zeptá se na oddělovače všeho možného, ukáže při tom náhled. A ze
spoštěného LO můžu dát soubor/otevřít, nebo možná import, nebo něco
takového normálního, vždycky pak stejný průběh.
Excel to jen nějak otevře a nazdar. Když chci import s nastavením, musel
jsem se podívat na stránky MS, kterou funkci na které záložce použít,
pak už to bylo jako v LO.

Takže jsem tam udělal:

if separatorsCzEn:
     separator1000  = ","
     separatorItems = "; "
else:
     separator1000  = "."
     separatorItems = ", "

A pak je tam:

print(... str(devInfo["SensorThickness"]).ljust(4, ' '), "µm", ...)

Tohle sice všude funguje, ale na EN vypisuje nesmyslnej znak.
To jako američani nepoužívaj mikro?

No a pak bylo to s file.write. Evidentně používá jinou konverzní funkci
než print, takže rovnou umře:-)

PH