CHEM: lepeni skla 5mm, stinidlo lampicky vterinakem neno jinak ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 25 09:56:27 CET 2023

Ještě jako malý dítě jsem slepil stínítko z 2mm skla epoxidem, možná
Lepoxem. Epoxid se snad tehdy ještě jmenoval epoxyd, prezidentem byl
ještě Svoboda. Před pár lety mi ten lustr ukradli sběrači kovů ze
sklepa, stínítko zůstalo:-)
Ale nebylo slepeno ve žhavené části.

Pokud bych použil vteřiňák, tak řídký a nechal ho do škvíry navzlínat.

Ale vzhledem k očekávané teplotě by bylo nejlepší gůglit
"lepidlo sklo trouba"
hned na mě vyskočilo několik různých na takové účely.

PH