Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 24 14:55:17 CET 2023

Přízemní maličkosti jako je dodržování pravidel, která se mohou zdát
nesmyslná může mít dalekosáhlé důsledky. Když jedna banda počítá v
palcích a druhá v milimetrech (nebo tak něco, přesně se mi to nechce
dohledávat), může se stát, že drahá sonda narazí do Marsu.
Můžete se tomu zasmát, ale budete patrně reagovat jinak, pokud kvůli
podobné blbosti spadne letadlo, ve kterém seděla vaše dcera.

Mrazík

PS. Já také nejsem bůhvíjakým příznivcem pravidel, ale alespoň si
uvědomuji, že nějaká existují. Pracoval jsem v malé firmě, ale na tvorbu
veřejné dokumentace jsme i tak měli extra úředníka, dbalého norem,
protože šéf byl programátor a věděl jaké zhovadilosti bychom byli
schopni vypustit do světa my, technici.