Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 24 13:27:46 CET 2023

Zde je jádro pudla (kurňa furt se mi do toho plete ten zatracený
Goethe). Pokud mi za tvorbu dokumentace někdo _zaplatí_, předpokládám,
že součástí kontraktu budou i pravidla, kterými se tato tvorba bude řídit.
Jinak můžu načmárat uhlem pár klikyháků na vrátka kozího chlívku a
prohlásit, že mezi námi kočovnými matematiky je to zcela běžná notace a
je jen vaše chyba, že jí nerozumíte.

Mrazík