Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Únor 24 12:11:50 CET 2023

Asi sa volam "prase". Vyznam sa v tom uplne v pohode.

Pani frrflosi, ukazete dokumentacie, ktore robite vy, ci v nich bude vsetko
OK pre vsetkych?

😃

Dodo

Dňa pi 24. 2. 2023, 12:03 Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napísal(a):