Dotaz na zdroj k notebooku

Pátek Únor 24 11:58:49 CET 2023

Spínané zdroje se odrušovaly tak, že se dala nějaká malá kapacita mezi
primár a sekundár trafa. Takže unikající proud je v normě, ale na
zařízení je 100V a jak na něj sáhnete, buď může něco fungovat špatně,
možná i může odejít. Lepší napaječe mají trojžilovou šňůru a tyhle VF
proudy jdou proti zemi.

Anděl