ot: 100% tip n senior telefon ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 24 07:28:12 CET 2023

diky vsem za info.
tak nakonec "zvitezil" ten primo_doro.
rozhodla jednoduchost, moznost 3 tlacitek prime volby a prevzeti hovoru
jen otevrenim. nasel jsem cesky hodne podrobny navod.
prosel jsem recence na heurece jen podle "negativni" a vypadly dalsi
telefony na slozitost a kvalitu(aligator).
ted mela babca nejakej CPA HALO11 a stezovala si na slozitost a
nelogicnost. i recenzenti kritizovali zbytecne podmenu u beznych funkci atd.
kdyby nebyl pozadavek na velikost lcd a tlacitek, koupila by se nejaka
overena nokie i klidne starsi.
poreferuju, jak se mobil nakonec osvedcil.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín