ZENIT v elektronike

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Únor 23 22:31:42 CET 2023

2R2 je koli limitacii spickoveho prudu a potlaceniu nestability. Ked som
robil zataz tak mi zhorelo niekolko tranzistorov a nasiel som app note
od niektoreho z velkych vyrobcov, kde bol vysvetleny mechanizmus. Suvisi
to s rezonanciou kapacity gate a indukcnosti privodneho vodica. Uz si
presne nepamatam ako sa to volalo. Ale po premiestneni rezistora hned ku
gate sa to uz nedialo a rovnake zapojenie bolo stabilne.

10k rezistory definuju potencial gate ked je este neaktivny driver. A
umiestnenie priamo medzi G-S je z praktickeho dovodu. Plosne spoje
vyrabame na sutazi sami a moze sa stat, ze sa podlepta, alebo su tam
mikroskrabance. Ak ostane gate plavat, lebo preruseny vodic, tak ten
tranzistor rovno zhori. Ak bude rezistor G-S priamo na pinoch G-S tak
ostane tranzistor zavrety a bude to nefungovat, ale nezhori to.

Sutaz dopadla vyborne, onedlho budem mat fotky tak potom poslem dlhsiu
spravu.

b.