Re: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 18:20:32 CET 2023

Jo, já až budu doma tak sem hodím schéma. Je to odlaborované na stole,
žádná věda použitá nebyla, jen měření... Z původního multivibrátoru zůstaly
oba tranzistory. Jeden R a jeden C tam chybí.. Takže je to velmi jednoduché
a ta střída přibližně 1:3 co vyšla je subjektivně úplně ideální. Pracuje to
až do cca 2,2V. A hlavně je to levné, ta bižuterie je v ceně do 30 Kč
včetně CR2032 a  trochu průhledné pryskyřice. Takže se to dá levně
obměnit, až se to vybije. Za mě už asi nebudu nic dalšího řešit, dneska na
to padla celá noc, výsledek super. Je prototyp i s destičkou, video už tu
šlo..
Dostal jsem se na  průměrnou spotřebu cca 7*μA *což ve spojení s CR2032 a
údajnou kapacitou 220mAh je  něco kolem 3,5 let životnosti. Odběr (když
nesvítí LED) je 33nA (nanoampér opravdu.. 0,033*μA) *když svítí LED tak 30
*μA. *