Re: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 17:27:40 CET 2023

Aha tak to jsem si nevšim a taky by mě zajímalo:-)
Podle výpisu komponenet to bude nějaká variace na relaxační oscilátor,
tedy obdoba toho, kdy se C nabíjí přes R a pravidelně vybíjí třeba
doutnavkou. No a právě ta doutnavka se dá nahradit dvojicí tranzistorů,
nebo obecněji se v nějakké situaci ta dvojice kladnou zpětnou vazbou sepne.

S tou cívkou jsem si to včera taky trochu simuloval, protože jsem
tranzistor chtěl ovládat tím némocrychlým komparátorem, skončil jsem u
toho, že 47 nebo 100 mH by bylo super, ale nad 10 bylo v TME moc drahý:-)

V této souvislosti by mě zajímalo, když se podívám na:
https://www.ti.com/product/TLV7031
do sekce Design tools and simulation
tak jsou tam nějaké modely, ale jsou to zipy s hodně fajlama. Jaký fajly
použít, nebo to dostat do LTspice?

PH