Re: Blikátka pro ozivení modelů AR 2/23

wek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 23 16:29:40 CET 2023

[preposielam]

Ahojte,

v tom odkazovanom projekte s LED-kou pouzili indukcnost na akumulaciu energie a myslim, ze s parazitnou kapacitou diody to urobi pekny step-up. A indukcnost sa da realizovat aj na plosaku... Resp. pri pouziti integracov jej tam bude dost. Takze tak to vidim ja. Len treba bastlit a pocitat.

A.

p.s.: PhD z tejto temy nerobte, lebo skoncite na psychiatrii... Ale inak tuto temu uz aktivne rozoberaju titulovane hlavy, aspon teda podla vypisanych doktorandskych tem spred par rokov, ked ma tato problematika este zaujimala.

Neusetrilo by se par elektronu jeste tim, kdyz se da 10M paralelne k LED?
Ale bez indukcnosti se vzdycky neco poztraci na odporech...