Re: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 14:56:01 CET 2023

No to je ten Tritiled, co na to byl odkaz už několikrát. Odkaz je i tady
v citaci dole.
Klíčovej je ten konec:

Tzn. sepne se MOSFET, nabije se cívka (z libovolně malého napětí, aby se
ještě zapnul) a pak se vybije do LEDky.

Akorát teda v našem případě je ještě požadavek na slabší svit delší
dobu, což přesně není tento případ. Ale asi by tam šlo doplnit RDC
článek, že by se nabil C a ten pak zas přes R pomalejc vybíjela LEDka.
Nebo to udělat sériema pulzů, zrovna jsme v pondělí zapojovali s dětma
na kroužku přerušované blikátko:-)

PH