Re: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 12:46:03 CET 2023

Tento projekt mě zaujal. Koukal jsem na dostupnost součástek a asi by to
zas tak hrozné nebylo. LED Cree XPE2 se dá koupit na ALI za cca 40Kc a
zbytek by se našel TME tedy až na civku. Poradí mi někdo co by se dalo
použít? Původně je použita "Bourns SRR6028-102Y". Nejak mi tam k tomu z TME
nic nepasuje. Skladem maji 3 ruzne 1mH, 7.3x7.3mm, ale 9 a 6 ohm misto
4.5ohm a jiste tam budou dulezite i jine parametry... ale primo to same ci
hodne podobne nemaji. Děkuji.