Merak z Ali - Aneng 621A

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 23 12:37:56 CET 2023

Jo to mate pravdu to pipani by mohlo byt opravdu decentnejsi...tajne
jsem doufal ze to pujde nejak prelepit.

Ad zdirky...souhlasim, ale to je dan za ten design a dotykove
ovladani...asi by treba bylo reseni pouzit uhlove koncovky na strane
meraku. Nicmene ono je to takove lehke tintitko, ze to stejne asi nikde
poradne stat nebude.

Samozrejme je k tomu pristupovat jako k meraku za 650Kc (dve sady kabelu
a jeste Kclanek do 250stC) ...coz je v EU cena kabelu.

RV