ot: 100% tip n senior telefon ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Únor 23 10:24:28 CET 2023

Dobrý den,

Buď rád, že skončil. Aligátory měl můj 80ti letý otec dva, a větší šmejd
jsem nikdy v ruce neměl. Nespolehlivé, poruchové, a tlačítka tak debilně
umýstěná, že tísňové tlačítko muselo být deaktivované, protože jinak
stále volalo při prohrábnutí kapsy.
Nakonec jsem mu koupil Panasonic KX-TU456E, a z toho byl nadšený.
Hlasitý byl dost, jak vyzvánění, tak sluchátko.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora