ot: 100% tip n senior telefon ?

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 10:00:27 CET 2023

Pro aligatory existuje možnost
Dodatečná licence na seniorské prostředí Big Launcher pro telefony
Aligator (cca 160Kč)

Licence pro dodatečnou aktivaci seniorského prostředí na smartphonech
ALIGATOR, které byly zakoupeny jako standardní „neseniorská“ verze.

Tato licence je určena*pouze pro přístroje Aligator*, nelze ji použít
pro přístroje jiných značek.

https://www.adart.cz/index.php?id=24289

Nemám odzkoušený jenom jsem o tom uvažoval, když jsem hledal podobně
telefon pro seniora.

JL