Sedma uroven wekova pekla

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 09:52:39 CET 2023

Predevsim rozumni klienti z tohoto stoleti radi vlakna podle hlavicek
emailu a ne podle nejakejch pismenek v subjektu, takze na tom, co je v
subjektu, vubec nesejde a presto je to ve vlaknu serazeno dobre.

Samozrejme nez dorazi wek se svojim klientem, ktery bezi na ZX Spektru a
vsechno rozbije (a ignoraci veskerych netiketovych pravidel)
J.